הנשימה לנשמה

*  אתם נמצאים בסביבה מלחיצה ? ידיעות על פיטורים ומשברים נוספים רק מלחיצים אותכם יותר ויותר ? לחצים עם ילדים או משפחה מעמיסים על נפשכם ? בעיות כלכליות או בעיות בזוגיות מטרידים אותכם?  נדמה לכם שעוד מעט אתם מתמוטטים או מאבדים שליטה? .         למה שלא תיקחו כמה דקות של שקט ותעשו מדיטציה , ואז תראו איך הכל נראה אחרת.         צריכים עזרה? יש כמה עצות מועילות , מדיטציה באופן קבוע , ושיחות עם מאמן אישי.     *  המדיטציה היא שיטה המאפשרת לנו להשקיט את התודעה ולהרפות את הגוף על מנת להתחבר אל עצמנו ואל התחושות הקיימות בנו.        במחקרים מדעיים שנערכו התברר שאנשים שעושים מדיטציה באופן קבוע הם בעלי יתרון על אחרים אשר אינם מתעניינים או לא עושים מדיטציה בכלל.        גם רופאים ממליצים לעשות מדיטציה כדרך חיים ושמירה על בריאות הגוף.                                                           *  המדיטציה מחזקת את המערכת החיסונית , גורמת לשחרור מתחים , ולשיפור הזיכרון , המדיטציה סורקת את המוח ושולטת בתת המודע שלנו וגורמת לנו להיפטר מרגשות שליליים ולהיות אפקטיביים יותר , ולהגביר את היצירתיות ואת יכולת הריכוז שלנו.  המדיטציה מחדדת את החושים ומחדדת את האינטואיציה לקבלת מסרים שונים.

מיסטיקנים ורבנים ומטפלים רבים משתמשים ועושים מדיטציה כל יום לפני שהם מטפלים באנשים.       מדיטציה של 30 או 40 דקות מקבילה למספר שעות של שינה מבחינת הטעינה והרענון של הגוף.         למי שלא התנסה במדיטציה בפעם הראשונה זה קצת קשה להיכנס למדיטציה וככל שמתרגלים ועושים יותר מדיטציות כך קל יותר אחר כך להיכנס ולהתחבר למדיטציה.         הטכניקות והשיטות של המדיטציה הם רבות:  באופן עצמאי , בקבוצה , ובהנחיה ע"י דיסקים שמיועדים למדיטציה.

טכניקות למדיטציה-  *  מדיטציה מבצעים בזמן נחת וללא לחץ של זמן ובמקום שיהיה בו שקט מוחלט , יש לסגור טלפונים , להקפיד שהסביבה תאפשר לכם שקט מרעשים שונים.       יש לשבת על מקום נוח , או על מזרון בריצפה או בגינה.        *  יש ללבוש בגדים נוחים , אפשר לקשור סרט על המצח ועל אזור שעיניים שיעזור לכם להתמקד מהר יותר ולהיכנס מהר יותר למדיטציה , ויש לשבת בתנוחה נוחה כאשר הידיים מונחות על הירכיים.       רצוי גם להחזיק ביד מספר קוורצים.         *  הגדירו לעצמכם כוונה , מה אתם רוצים להשיג מתוך התרגול במדיטציה כגון: שלווה פנימית , להשתחרר מכל מיני דברים שמציקים לכם , לקבל ביטחון עצמי ועוד….                                                                          *  התמקדו בנשימה שלכם והרגישו אותה זורמת פנימה באיטיות ונעה החוצה מתוך גופכם , עשו זאת למשך כמה דקות עד אשר אתם מרגישים רוגע בכל הגוף.        נסו לחוש באילו אזורים בגופכם קיים מתח או כאב והתמקדו באזור הזה וקחו נשימה והעבירו אותה אל האזור בו קיים מתח.        *  קיימים דיסקים רבים למדיטציה למטרות שונות , בחרו לכם את הדיסקים המתאימים והנכונים לכם והתחילו לעשות מדיטציה.    [ רצוי לעשות מדיטציה בשעה קבועה].

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *