פרידה כואבת.

                               
פרידה כואבת.

* כולנו מתאהבים ובזמן זה אנו מרחפים על ענן ומרגישים מלאי אושר וחדווה וזאת עד שמגיע יום הפרידה בו את מוצאת את עצמך שוכבת על הקרשים ובוכה ומלאה בכאב.
* הפרידה היא קשה ולא משנה כמה פעמים נאלצים לעבור אותן במהלך חיינו וצריך לדעת איך להקל על עצמכן את תחושת הכאב , ולעבור את תקופת האבל.
לכל אדם יש את תקופת האבל שלו ובקצב שלו הוא עובר את תהליך האבל והפרידה.
* ישנם נשים שאחרי פרידה רוצות להתחזק ולהתגבר על הכאב ולהמשיך הלאה והן מתמלאות בגאווה עצמית ולא מרשות לעצמן להתרסק, ואלה הן סוג של נשים חזקות וזה נהדר אך רוב הסיכויים שהן רק מנסות לשכנע את עצמן שהכל בסדר.

תני לעצמך זמן לבכות, להתאבל, כתבי על דף מה שאת מרגישה ותשפכי על הדף את שעל ליבך, שתפי חברים או משפחה שמוכנים להקשיב לך.
גלי התגברות וההתחזקות תבוא עם הזמן , אל תרחמי על עצמך כי אולי זה היה צריך לקרות ואולי הכל זה לטובה כל מה הוביל לפרידה.
אם את ממש מאלה שעברו תהליך של פרידה ומרגישה מרוסקת וחסרת אנרגיה מותר לך לבכות וכמה שיותר והדמעות יתייבשו מעצמן ובקצב שלהן.
זה בסדר להרגיש כועסת , פגועה או מושפלת ועדיף שתביעי את מה שאת מרגישה מאשר שתדחיקי ויום אחד הכל יתפוצץ לך בפנים כמו בלון.

* לעיתים רחוקות פרידה זוגית יכולה להוביל לידידות טובה ואיתנה , וזה פשוט להיאחז במציאות שכבר אינה קיימת.
* רצוי לשמור מרחק פיזי ותני לעצמך את הזמן להיפרד ממערכת היחסים , והתרחקי ממי ששבר את ליבך ותפתחי דף חדש בחייך לאחר פסק זמן ורק אחרי שאת מרגישה נקייה ופנויה נפשית אפשר לבנות מערכת יחסים חדשה.
* רצוי לא לבנות קשר חדש מייד, זהו מתכון לכישלון נוסף – מומלץ רק לאחר כמה חודשים להתחיל לבנות קשר חדש.
* תירשמי על דף את כל מה שהפריע לך ופגע בך וחסם אותך , ואת כל הליקויים בקשר כולל הפגיעות וההשפלות ומדיי יום תקראי את מה שרשמת בהתמקדות , ולאחר כמה ימים תרשמי שוב את הדברים הנ"ל שהפריעו לך ותישרפי את הדף.        אפשר בנוסף גם לרשום את כל הדברים הנ"ל על דף ואז לזרוק את הדף לים.
שחררי את הכל מליבך ושחררי את מי שאהבת ואת מי ששבר את ליבך , ופשוט שחררי את הכל מליבך כי מחכים לך ימים זוהרים יותר בעתיד.