איך להתמודד עם פרידות

במהלך חיינו אנו מתנסים בסוגים של פרידות או כמה פרידות. סוגי הפרידות הם רבים כמו: פרידה כואבת מבני זוג, פרידה מאדם יקר או קרוב משפחה שעזב אותנו, פרידה ממקום עבודה או ממקום מגורים או מדינה.

* כל פרידה מלווה בהמון צער, כאב ומשבר נוראי ולעיתים אף ריגשי אשמה או לקח, או עלייה פתאומית שגורמת לאדם לצמיחה או להיפך לירידה ותקיעות, זוהי בהחלט תקופה קשה.
* לכל אדם יש את תקופת האבל שלו. האחד מתמודד עם פרידה בצורה נכונה ומתמודד עם המציאות וזורם קדימה, והאחר לוקח את הפרידה כאילו חרב עליו עולמו. כל אדם מתאושש בקצב שלו ויוצא מתקופת האבל בקצב שלו. מה שחשוב בזמן פרידה מבני הזוג הוא לא לאבד פרופורציות ולא לשחק משחקי כוח ונקמות גם אם אתם לא אשמים לא כדאי להוציא אנרגיות על נקמות, קללות, הטרדות רכילויות, ולא לברוח מהמציאות.
* אם נפרדתם סימן שהקשר לא התאים לשני הצדדים או לצד אחד- אילו הייתם מאושרים הייתם ממשיכים בקשר.
* לאחר פרידה או גירושין רצוי לעבוד על עצמכם ועל ריגשותיכם. קחו נייר ועט ורשמו את כל השלילי שהיה בקשר וכל מה שהציק לכם ותגיעו למסקנות לבד, החשוב ביותר הוא לא לחזור על טעויות מהעבר ולא לבחור בעתיד בבני זוג שדומים לבני הזוג מהעבר.
החודש הראשון של הפרידה זה החודש הכי קשה, ולאחר שלושה חודשים רוב האנשים מתחילים להשלים עם המציאות והפצע מגליד. מה שהזמן עושה השכל לא עושה. הזמן עושה את שלו ותמיד אפשר להתאהב מחדש ותמיד יש יותר טוב ממה שהיה רק לא להתייאש. בתקופה זו הרחיבו את המעגל החברתי שלכם ושתפו חברים טובים בצערכם או במועקות שיש לכם. צאו לבלות ולרקוד, תפנקו את עצמכם בקניית דברים חדשים ועשו שינויים בחייכם ובביתכם. אם קשה לכם לשתף חברים או קרובים אז פנו לאנשי מקצוע זה כדאי. עשו הרפיות ומדיטציות, היעזרו בקריאת ספרים. אתם חייבים לשחרר את העבר ולזרום קדימה ולבחור בני זוג מתאימים יותר בעתיד.